tisdag 15 mars 2011

Det börjar bli dags för nytt mönster!

SÅÅÅÅ roligt det har varit att se vad alla hittar på! Riktigt inspirerande!

Som utlovat skulle vi rösta vilket mönster vi är sugna på i April, men innan dess tar jag chansen att fråga er om det finns något ni vet ni skulle vilja prova på? Tipsa gärna, så lägger jag snart upp ett par tre att rösta om. Flerfärgstickning? Spets? Mer flätor?

Själv är jag väldigt snart klar med mina benvärmare, och har varit det länge, problemet är bara att jag inte hittar dem bland mina flyttkartonger :-)

Trevlig stickning!

/janette

8 kommentarer:

Pernilla sa...

Flerfärgsstickning hade varit kul tycker jag.

tilda sa...

För min del får det vara vad som helst:) Jag är snart klar med mars-mönstret. Det blev ett lite större projekt när jag stickade in det i en jumper.

Maria sa...

Jag gillar spetsstickning men det är en utmaning vad det än blir!

Annika sa...

Det spelar ingen roll, blir kul vad det än blir :-)

EvaL8 sa...

Håller med, det är jättekul att se vad det har blivit. Hur olika det kan bli av samma mönster.
Mig spelar det ingen roll vad det blir.

StickFia sa...

Håller också med, med allt ovan, men gärna flerfärgs just nu, för jag inspireras av eleverna som stickar vantar

Madeleine sa...

Flerfärgsstickning är aldrig fel :D

Linda sa...

Ojojoj, så svårt! Jag älskar flerfärgsstickning, men allt är roligt!!! Ibland kan spetsstickning och flätor vara det roligaste som finns...