fredag 1 juli 2011

Ett litet bidrag till månadens mönster


Jag har inte varit alltför flitig och arbetat med de olika månadsmönsterna men här är ett litet bidrag. Jag fick faktiskt med mig en utskrift av mönstret på semestern och eftersom det blåste så infernaliskt vid strandkanten behövde jag ett hårband. Tur att jag hade lite grövre bomullsgarn med så att jag kunde lösa problemet.

Jag kan tillägga att mönstret även finns på ett annat projekt jag påbörjade på semestern, det var roligt och lagon enkelt att sticka. Få se om det finns tid för det nu när jag kommit hem...

3 kommentarer:

Annika sa...

Men oj vilket foto, det där gula hårbandet blir ju pricken över i, klockrent! Det ser ut som om ni har varit på något rikitgt härligt ställe :)

Pysselfarmor sa...

Snajsigt - både du och bandet lyser som solen ;-)

Janette Millbom sa...

Läckert! Och läckert foto! Du ser ut att ha en skön semester!